Zubreczki Judit

Zubreczki Judit

Három kedvenc filmem januárban

2018. február 17. - Zubreczki Judit

lucky_web.jpg

Múltkor elmentem randizni egy sráccal, aki kifejtette, hogy azért nem jár moziba, mert mostanában minden film szar. Ezen nagyon csodálkoztam, mert én idén szinte csak jó filmeket láttam, pedig elég sokat járok moziba. Igaz, hogy a megérzéseimre szoktam hallgatni a filmek kiválasztásakor, szóval ahol lehet sejteni, hogy valami irgalmatlan gagyiság következik, ott azért résen vagyok. Leírom az ideihárom kedvencemet:
1. Lucky - egy 91 éves pasiról szól, aki egyszer csak ráébred, hogy már nincs sok hátra, és közben ráadásul ateista is, ami elég rossz kombináció. Harry Dean Stanton-ba a 91 éves főszereplőbe kábé beleszerettem. Amúgy a film után tényleg meg is halt. Erről lesz ajánlóm is.
2. Három óriásplakát Ebbing határában - szuper film egy nőciről, akinek megölik a gyerekét, de a rendőrség nem igazán strapálja magát, hogy kinyomozza, ki a gyilkos. Ezért a nő maga veszi kezébe az eseményeket. Western elemekkel átszőtt társadalomkritika, megkerüli az összes klisét, amikre ezekben a helyzetekben csak számíthatnánk. 
3. Floridai álom - Disneyland árnyékában élő családokról szól. Vidám, pörgős sztori, ami ugyanakkor eléggé gyomorszorító is. Gyerekekkel a főszerepekben, amit én soha nem szerettem, de itt állati jól működik. 
Én tuti, hogy mind a hármat megnézem még legalább egyszer.

 

A bejegyzés trackback címe:

https://zubreczkijudit.blog.hu/api/trackback/id/tr6613676418

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása