Zubreczki Judit

Zubreczki Judit

Februárban semmi igazán jót nem láttam a moziban, de itt a március, ami szuper lesz!

2018. március 03. - Zubreczki Judit

Hát az a helyzet, hogy lement a február is, és még mindig az a kedvenc három idén bemutatott mozifilmem, ami január végén volt: a Lucky, a Három óriásplakát és a Floridai álom. Pedig szívesen írtam volna új hármas listát, de amiket februárban láttam, azok nem ugrották meg a lécet. Na, de most nagyon izgatott vagyok, mert a napokban nagy reményeket fűzök pár filmhez.
Egyrészt a Lady Bird-höz, amit a héten mutattak be, másrészt jövő héten jön a Hely című film, amit Paolo Genovese rendezett, aki a Teljesen idegeneket is, amit imádtam. És egy héttel később jön a Sztálin halála, amiben Steve Bushemi lesz Hruscsov és Michael Palin is játszik benne.

Ebből főleg a Helyet várom, ami arról szól, hogy van egy titokzatos valaki, akihez mindenféle óriásvágyakkal fordulnak az emberek, ő pedig megígéri, hogy teljesít mindent, de cserébe kér valamit. Ennél több nem derül ki a trailerből, de én remélem, hogy valami jó kis morális őrlődés lesz giga drámákkal, ahol erkölcsök és szilárdnak hitt elvek omlanak majd össze (vagy nem) a kapzsiság és a vágyak súlya alatt. Jaj de jó lesz!

A bejegyzés trackback címe:

https://zubreczkijudit.blog.hu/api/trackback/id/tr2313713082

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása